wtorek, 15 sierpnia 2017

15-08-17 / white&beige

WHITE+BEIGE




Cześć wszystkim!
Niedawno przypadkowo ubrałam ten zestaw i pomyślałam, że mogę to tutaj zamieścić. Nie bardzo pamiętam, czy połączenie bieli i beżu często pojawiało się na wybiegach fashion week'ów 2017, ale wydaje mi się, że to taki uniwersalny duet. Nie ważne, czy jest teraz w modzie, czy nie i tak połączenie tych dwóch kolorów zawsze będzie dobrym pomysłem, czy zimą, czy latem.

TOTAL LOOK: 57zł
szorty/second hand - 3zł
bluzka/second hand - 5zł
torebka/house - 49zł

Uznałam, ze butów nie będę liczyć do tego całego looku, ponieważ mogą być każde inne białe buty i będą tak samo pasować jak te, które akurat mam ja. W sumie tak samo może być z torebką, ponieważ inna brązowa torebka którą mam w swojej szafie z second handu, czy innego źródła, za mniej pieniędzy niż ta na zdjęciu też by bardzo fajnie tu pasowała. Niżej dodam kilka zdjęć, które przedstawiają wlaśnie to połączenie, może kogoś tym zainspiruję. Dziękuje za przeczytanie. 
ZA DWA DNI, NOWY TOTAL LOOK ZA NIE CAŁE 100zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl