poniedziałek, 31 lipca 2017

31-07-17 SALE!!

                                                                  
      HEJO!!
Dziś przychodzę do Was z nowymi skarbami. Skorzystałam z wyprzedaży, które możemy spotkać teraz w każdym sklepie i jestem przeszczęśliwa. Od jakiegoś czasu szukałam kapelusza, który nazywa się "Kanotier" i jest bardzo trudno dostępny stacjonarnie, a jak już jest to w granicach 45zł, 50zł-100zł, albo i jeszcze drożej. Widziałam takie na instagramie i nigdy nie był oznaczany z jakiego sklepu dana kobieta go ma, dopiero u @whatannaswear. Wygląda on tak:

   

Znalazłam go w Stradivariusie na totalnym spontanie i to za jedyne 15,99zł! Nie jest identyczny jak na zdjęciach, ale mówcie mi mistrzu w sprawach DIY :D Na allegro.pl taki kapelusz kosztuje ok.55zł, a ja zawsze mówię, że "na spontanie" najlepiej.

Następnymi skarbami jest sukienka i bluzka. Obydwie są w kolorze żółtym, o którym wspomniałam kilka postów wstecz. Jest to teraz jeden z najgłośniejszych trendów tego lata.
Sukienkę jak i bluzkę nabyłam w Stradivariusie na promocjach. Sukienka kosztowała mnie 29,99zł, a bluzka 11,99zł.

 W Stradivariusie wyczaiłam jeszcze naszywki za 5,99zł, które zbieram, żeby przerobić sobie katanę jeansową. 
Natomiast w sieci sklepów C&A "upolowałam" przepiękną sukienkę w.. nie wiem, czy mogę to nazwać grochy, ale niech będzie, za jedyne 24,99zł. Pod zdjęciem mojej sukienki wstawię, kilka innych zdjęć, którymi się zainspirowałam.. W połączeniu z białymi tenisówkami od razu kojarzy mi się Selena Gomez i jej styl bardzo dziewczęcej nastolatki z typowo amerykańskiego osiedla jak w jej nowym teledysku do piosenki "Fetish". W ogóle zauważę, że sukienki w grochy są teraz bardzo modne i warto w nie zainwestować, bo grochy wracają na wybiegi co jakiś czas i tak i tak.















 Dziękuje za odwiedziny :D

4 komentarze:

  1. w sobotę wylatujemy na majorke więc tam musze sobie upolować taki kapelusz :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest mega!! :D dziekuje za komentarz :D

      Usuń
  2. Świetne rzeczy upolowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl