wtorek, 25 lipca 2017

25-07-2017 / jeans jacket

TOTAL LOOK: ok.30zł, z tymi butami, okularami i torebką ok.350zł
szorty DIY - second hand ok.7zł
katana DIY - second hand ok.8zł
bluzka - Bershka 15zł
Same ubrania wynoszą 30zł. Okulary, torebka, czy buty nie muszą być wliczane w sumę całej stylizacji, bo inna czarna torebka, inne białe buty, czy inne czarne okulary tak samo pasowałyby do tych ubrań jak moje:
buty - Converse 240zł
torebka - H&M 60zł
okulary - claire's 20zł
Chciałabym też dodać, że do tej stylizacji zainspirowała mnie trochę kolekcja SS2017 Diesel Black Gold, ponieważ zauważyłam tam bluzki ze sznurowaniami z przodu. Sznurek jest owinięty dookoła talii i zawiązany na brzuchu. Ten element szybko wpadł mi w oko, kiedy oglądałam ten pokaz w marcu tego roku, bardzo mi się spodobał i postanowiłam się do niego zastosować, chociaż bluzkę kupiłam już w tamtym roku na letnich promocjach.. Czysty przypadek.

Diesel Black Gold Spring Summer 2017

4 komentarze:

  1. Całość wygląda świetnie :) Najbardziej przypadła mi do gustu katana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wkrótce, pokażę ją z drugiej strony z naszywką :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, niedługo więcej na ten temat :D

      Usuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl