sobota, 9 września 2017

10-09-17 / jeans skirt

Witajcie!
Jest już niedziela, ale post robiłam w nocy i dopiero teraz się wyrobiłam. Dzisiaj znów ootd, ale dość klasyczny. Jeans i biała bluzka brzmi mega oklepanie, ale zawsze fajnie wygląda i jest dobrym wyjściem. Z góry jeszcze chciałabym dodać, że na tych zdjęciach nie mam makijażu, jeśli dobrze pamiętam , to żadnego zdjęcia na blogu nie mam bez makijazu, na wszystkich jestem, chociaż trochę pomalowana. Nie zwracam na to uwagę, bo chcę tu wszem i obec powiedzieć, że jaka to ja piękna nie jestem naturalnie, bo w ogóle tak nie uważam, tylko chciałabym zachęcić Was, dziewczyny do nie używania podkładów, korektorów i innych zatykaczy porów. Od nie dawna znalazłam efektowny sposób na gładką, czystą  i jakby "porcelanową cerę". Jeśli któraś z Was, która to właśnie czyta i jest zainteresowana to skomentuj, a dodam swój sposób, na zdrową cerę. A wracając do tematu stylizacji, po prostu zobaczcie jak to klasyczne połączenie wygląda u mnie.

TOTAL LOOK: 41,90zł
jeansowa spódniczka / Stradivarius - 29,90zł
bluzka / second hand - 2zł
buty Adidas Superstar / second hand - 10zł
pasek / szafa mamy - 0zł

torebka / H&M - 60zł
(to chyba moja najdroższa, mała torebka) ale zawsze można użyć jakiejś innej czarnej torebki, dlatego jej nie wliczam w cenę total looku.

Niedługo nowy ootd i na koniec jeszcze dodam, że w tym tygodniu zaczął się już Fashion Week w New York'u, więc wkrótce spodziewajcie się inspiracji w formie street style'owych fotek i osobnego postu na temat must have jakie będą tej jesieni!
Dziękuję za każdą odsłonę i każdą poświęconą minutę na to! To baaaaardzo, ale to bardzo WIELE dla mnie znaczy! Dziekuję!! :D


2 komentarze:

  1. spodnica jest świetna tak jak i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Ci bardzo! W ogole za kazdy kmentarz dziekuje i za poswiecony czas!! 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl