czwartek, 31 sierpnia 2017

31-08-17 / spotted dress

Witam, Witam!!
Ostatni dzień zwariowanego, a zarazem nudnego sierpnia. Pogoda zaskakiwała z dnia na dzień, ale nudy były nie z tej ziemi i tak. W ten dzień chciałabym zaprezentować Wam bardzo delikatną stylizację, chociaż ma troche wylgarny element to i tak jest bardzo dziewczęca. Mogłabym o niej powiedzieć, że zasłania wszystkie kobiece atuty z wyjątkiem dekoldu, chociaż jakiś bardzo duży to on nie jest. Za to mocnym akcentem tej stylzacji są białe sneakersy, które są wygodnę i pasują do sukienek, przykłady zobaczycie na końcu, więc takie buty to same plusy.
 
 
TOTAL LOOK: ok. 46,60ZŁ

sukienka / C&A - 29,90zł
buty Adidas Superstar / second hand - 10zł
katana / second hand - 5zł
torba,worek / szafa mamy
kolczyki 3szt. / Tally Weijl - 4,99zł (1szt. ok. 1,70zł)
zegarek / prezent z komuni,firmy PERFECT
pierścionek / z dzieciństwa, znaleźony
naszywka (jak i inne, w następnych postach) / dostałam na targu od przemiłej Pani

Na koniec wrzuce jeszcze troche zdjęć z lookami w podobnym stylu i dodam, że wcześniej przed wykonaniem zdjęć nie przeglądałąm zdjęć do teledysku Seleny Gomen "Fetish", a oglądałam tylko teledysk, to zauważyłam, że wyszły nam trochę podobne zdjęcia haha :D
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i czas na to poświęcony, jeśli ktoś zauważy jakiś błąd to z góry bardzo przepraszam i zapraszam na nowy ootd już w sobotę!! :*



6 komentarzy:

  1. sukienka jest bardzo ładna, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staramy sie jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Piękna zdjęcia takie klimatyczne :D jak zaczęłam je oglądać chciałam wspomnieć, że wyglądają jak z filmu ! ;) świetna robota ! cała stylizacja jak najbardziej na tak i też kocham second handy ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje baardzo za tak mily komentarz!! Widze, ze nie tylko ja mam takiego hopla na punkcie taniej odziezy!! :D

      Usuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl