piątek, 25 sierpnia 2017

17-08-17 DIY ROOM DECOR

Witam, Witam..!
Ostatnio wszyscy moi znjami gdzieś powyjeżdżali na wakacje, a ja sama zostałam i się nudziłam. Kiedy leże i nic nie robie, to najgorsze co może być, ale w takich momentach najczęściej uruchamia się moja wyobraźnia, nagle mam kilka pomysłow na sekundę i dostaję kopa motywacjnego, a już szczególnie jak spojrze przez okno i zobacze, że szkoda marnować takiej pięknej pogody na nic nie robienie.
Od dłuższego czasu, staram pozbyć się mojej meblościanki z pokoju, bo przez 8lat zdążyłam juz zmienić wizję swojej wymarzonej sypialni. Niedługo się jej pozbędę i będzie cacy, ale jak na razie próbuje robić w pokoju wszystko, co by mogło odwrócić uwagę od tych brązowo-kremowych mebli.
Postanowiłam, przerobić starą tablicę korkową, podstawkę na biżuterię, świecznik i wazony. Ostatnio zakupiłam też 3 okrągłe lusterka za jedyne 5zł! Kupiłam je w jedenej z nadmorskich miejscowości w takim dużym białym namiocie z przeróżnymi "pierdołami" za kilka złoty, jest ich wiele.
Najpierw zacznę od tablicy. Dodam, że niestety nie mam zdjęcia, kiedy była jeszcze w stanie nie naruszonym przeze mnie, ale była cała brązowa, tylko kiedyś jeszcze z nudów pomalowałam jej ramkę jedną warstwą białej farby akrylowej, dlatego te ramki są na pierwszych zdjęciach takie jasne.

1

W pierwszy dzień pomalowałam całą tablice, białą farbą, ja akurat miałam farbę w puszce, do drewna i nałożyłam tylko jedną warstwę.
Na drugi dzień, kiedy tablica była już sucha, położyłam ją na gazetach, aby przy malowaniu, nie pobrudzić podłogi, a następnie poprzypinałam kartki dookoła tablicy, by białe pole nie było dotknięte przez czarną farbę.
 
Po pomalowaniu całej ramki zaczęłam mieszać farby,
 na załączonym obrazu niżej.

Powstał mi kolor jasny różowy i jasny turkusowy. Nimi przemalowałam pinezki, ale nie wszystkie, bo niektóre przemalowałam na czarno.

Na koniec poczekałam, aż wszystko wyschnie i mogłam już postawić tablicę na biórku oraz ją przyozdobić według własngo uznania.


2

Drugą rzeczą jaką postanowiłam przerobić to wazony lub, dla niektórych butelki z IKEI za chyba ok.4zł. Nie pamiętam już ile kosztowały, ale coś koło tego. 

Resztki jasnoróżowej i turkusowej farby użyłam do "przerobienia" tych szklanych naczyć i jeszcze świecznika. Zastosowałam bardzo prosty wzór, ponieważ są to zwykłe maźnięścia małym pędzelkiem. 


Wygląda to tak

Kiedy wieczorami zapalam świeczkę w tym świeczniku, to na ścianie jest efektowny cień, dzięki tym "łatkom".

3

Następnym efektem moich nudnych wakacji jest tzw. podstawka na biżuterię.
Wykorzystałam do tego nie wiem jak nazwać to pudełko; tekturowe? kartonowe? papierowe?
W każdym razie, każdy będzie wiedział o co chodzi. Pomalowałam dno szarą farbą akrylową i całe wysypałam srebrym brokatem. Wygląda to całkiem ładnie.
                         (jpg bez flesza)                           (jpg z fleszem)                          

4

Jesli macie podobny problem jak ja, czyli nie macie gdzie pomieścić waszych kapeluszy, czy baseball'ówek. To wbijcie małego gwoździa w coś drewnianego jak szafa, komoda, szafka, łóżko, czy nawet w ściane. W moim przypadku było to łóżko. Na gwoździu zawiesić kapelusz, czy czapke i wygląda to bardziej jak ozdoba niż przechowywanie części garderoby.

5

Ostatnim co postanowiłam zmienić w moim pokoju to ściana nad moim łóżkiem. Mam w pokoju powieszone zdjęcia w czarnych ramkach, dlatego gdy zobaczyłam te lusterka rownież z czarnymi ramkami to pomyślałam, że musze je mieć.
 Powiesiłam je w taki sposób w jaki prezentują się na poniższym zdjęciu.
 Nie dysponowałam poziomnicą, ale jakoś sobie poradziłam, żeby wisiały one równo. Od lewej jest najmniejsze lusterko, na środku jest największe, a po prawej wisi to średniej wielkości.
Kiedyś na tumblr'e widziałam małe cytaty na naścinach, nad meblem, dookoła zdjęcia itd.
Postanowiłam, że moge zrobić podobnie, u nikogo znajomego niczego takiego nie widziałam.
Przy użyciu czarnej farbki akrylowej i wykałaczki napisałam dookoła lusterek cytaty, które po prostu mi się bardzo podobają i w pewien sposób do mnie mówią.
"I woke up like this.. FLAWLESS" - QueenBey
"If you want to be original, be ready to be copied" - CocoChanel.
"Shopping is my cardio"-CarrieBradshaw

Mam nadzieje, że spodobał Wam się ten troche inny od reszty post. Może zrobie kiedyś takich więcej. Dziękuję za przeczytanie i odwiedziny, z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy, zapraszam już jutro na nowy ootd!! :D


4 komentarze:

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl