wtorek, 14 lutego 2017

Najpiękniejsza Biżuteria - The Most Beautiful Jewelry


SIEMA!
Tym razem jestem tu w celu pokazania wam najpiękniejszej i najbardziej kobiecej biżuterii. Są różne rodzaje kobiet, dziewczyn i każda z nas ma inny gust przy wyborze biżuterii. Myślę, że najbardziej podkreślającą urodę i kobiecość biżuterią jest biżuteria "delikatna". Jest to biżuteria, której prawie nie widać, ale jest w niej coś takiego, że rzuca się w oczy i jest idealnym dopełnieniem stylizacji. Mam na myśli wisiorki, naszyjniki, kolczyki i bransoletki. Biżuteria w moim stylu to właśnie minimalistyczna, chociaż jak każda kobieta, kocham świecidełka. Mogą to być cyrkonie, kryształy górskie lub z górnej półki diamenty inaczej brylanty. Kiedyś na przykład byłam fanką wielkich pierścieni i naszyjników, które z resztą do tej pory ubieram, ale już rzadko kiedy. Teraz króluje minimalizm i diamenty. Pokażę Wam niżej o co chodzi. W galerii zdjęć, można też zauaważyć skały i kamienie. Bardzo mi się to podoba, takie połączenie z naturą. Są tęz figury geometryczne, własnie zaznaczające taki minimalistczny styl. Od dawna można, też zauważyć, że jeśli chodzi o biżuterię na rynek wróciły ciasno zawiązywane na szyji naszyjniki z lat 90 tak zwane chokery. Niektórę są straszne i noszą je wszystkie "gimbusy", ale te zwykłe, najzwyklejsze, minimalistyczne w połączeniu z delikatnym łańcuszkiem, czy takie chokery, ale w formie łańcuszka są niesamowite. wygląda to tak.


Chokery w formie łańcuszków na wiosne, będę w sam raz do kwiecistego looku. Sama ostatnio wszędzie takich szukam w przyzwoitej cenie i kombinuje z DIY, a inspiruję się takimi oto zdjęciami.













































































Jeśli popełniłam jakieś błędy, bardzo przepraszam i mam nadzieje, że każdy znalazł coś dla siebie.





4 komentarze:

  1. uwielbiam biżuterie, potrafi nie jedną stylizacje urozmaicić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej fajny post, chociaż mam dla ciebie pewna radę. Pisząc tekst zastępuj słowa synonimami i próbuj unikać powtórzeń. Czekam na więcej postów

    OdpowiedzUsuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl