czwartek, 26 stycznia 2017

Wire Nails - łatwy manicure

SIEMA!
Chciałabym pokazać wam jak zrobić ładne paznkocie nie wydając, majątku u kosmetyczki.
Na wykonanie manicure wydałam:
- zmywacz do paznokci(ok.2zł?)
- złota folia kosmetyczna50cm(ok. 5zł)
-Gel Shine (top coat) AVON(9.99zł)
- lakier do paznokci 389 INGRIG ESTETIC(ok.5zł)
-pilniczek, waciki, czy nożyczki w domu posiada chyba kazda z nas




Najpierw pilniczkujemy płytke paznokcia w zależnosci od naszego upodobania, ja zrobiłam to juz wczesniej, tylko musze zmyc mój juz stary manicure.


Następnie jeśli jest potrzeba, odpychamy skórki z płytki paznokcia, specjalnym patyczkiem, ktorego akurat nie mam na zdjęciu, ale mozna go zastapic swoim paznokciem. Najpierw nakładamy cieńką warstwę obojętnie jakiek odżywki do paznokci jaką posiadamy, aby przy nakładaniu pierwszej warstwy lakieru, był on gładko i estetycznie rozprowadzany, bez żadnych niedoskonałości.

Na płytkę pomalowaną odżywką, nakładamy dwie warstwy lakieru, a potem top coat.

Na tym etapie, rozprowadzamy jedną warstwę koloru i gel shaine.

Żeby można było nakleic złotą ozdobę, trzeba najpierw pociąc folię na większe kawałki. Dokładnie nie wiem jak nazywa się ta folia, ponieważ kupiłam ją dawno temu w sklepie przeznaczonym do mani i pedicure.
Kiedy juz potniemy taśmę na kawałki, nakładamy na lekko wilgotną jeszczę płytkę od top coat'u. Czekamy chwilkę az reszta płytki wyschnie i dociskamy folie palcem. Oczywiście folia musi być przyklejona tak, aby kolor złota byl widoczny.
Mam nadzieje, że podoba wam się efekt końcowy. Zaprasam na następne pomysły na micure na bloga już wkrótce.


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt :) w domu zawsze jest taniej a jak ma się troszkę wprawy to można uzyskać taki efekt jak u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl