wtorek, 14 czerwca 2016

Folie Glass Nails

      Cześć wszystkim, chciałabym pokazać wam jakie paznokcie, jaki wzór na paznokciach obowiązuje w tym sezonie. Od jakiegoś czasu dość często trafiam na zdjęcia z takimi paznokciami i pomyślałam, że sama spróubuję takie zrobić i wam pokazać. Metoda ta nazywa się "folie glass".
Nie miałam w domu folii jaką pokaże wam poniżej w inspiracjach, ale te cekiny tworzą taki sam efekt, a takimi tylko dysponowałam. Jeśli jest to w kolorze srebrnym, czy podobnym odcieniu zimnym, możemy to też nazwać efektem kruszonego lodu. Jeśli będę miała w posiadaniu kiedyś taką folię, a myślę że nastąpi to szybko, to również pokażę wam co sie urodziło na moich paznokciach. Wiem, że w te wakacje jeszcze nie raz będę miała folie glass nails, ponieważ bardzo podoba mi się ten efekt mieniących się paznokci. (Na marginesie, odkąd pamiętam zawsze lubiłam wszystko co się mieni). Trochę czasu nad nimi spędziłam, więc myślę, że efekt końcowy wam się spodoba. Do zrobienia paznokci użyłam:
  • top coat, czyli lakieru żelowego z Avon
  • lakieru utwardzającego - diamond hard z Wibo
  • lakieru kolorowego (pudrowy róż) - seasonal hits z Wibo nr 02
  • kilka wykałaczek
  • cekiny do manicure






 (nawet kiedy aparat nie wyłapał ostrości to cekiny tworzą super efekt mieniący)



INSPIRACJE
















To jest ta folia, o której mówiłam, można zakupić ja za ok. 2zł na allegro. Widziałam taką kiedyś w jednym sklepie kosmetycznym i była chyba za ok. 5zł. Folia ta jest cięta na malutkie kawałki i nakładana wykałaczką na wilgotna jeszcze plytkę paznokcia.
Przepraszam za jakiekolwiek błędy i życzę powodzenia w robieniu paznokci.
(Jeśli ktokolwiek je zrobi).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl